Het Deense all-you-can-read-platform Mofibo komt deze zomer naar Nederland, vermoedelijk begin juli. Op inct.formatie presenteerde Nathan Hull de manier waarop Mofibo Denemarken aan het digitale lezen én luisteren heeft gekregen en met welke strategie zij denken dat ook in ons land te kunnen doen.
Een belangrijk aspect aan de marketing is dat Mofobo die samen met partners gaat doen. Een telecombedrijf (waarvan de naam nog geheim moet blijven) en een grote mediapartner (idem) hebben al getekend: zij helpen gaan de nieuwe dienst op de kaart te zetten. Hull houdt van suspense, dus hoe de acties er precies uit gaan zien wilde hij ook nog niet vertellen, maar een gekoppelde verkoop zoals een goedkoper of gratis abonnement op Mofibo bij een bel- en databundel ligt voor de hand.
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
Mofibo komt deze zomer naar Nederland
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.