Marielle Arts en Jildou van der Bijl nieuwe directie Mood for Magazines

Marielle Arts en Jildou van der Bijl nieuwe directie Mood for Magazines



Marielle Arts (1975) startte na haar studies Communicatiewetenschap (UvA) en Bedrijfskunde (Nijenrode) als management trainee bij VNU. Bij VNU Tijdschriften (later Sanoma) vervulde Marielle verschillende staf- en marketingmanagement functies waaronder de functie marketingmanager VT Wonen. Sinds 2009 is Arts marketingmanager bij Mood for Magazines en medeverantwoordelijk voor het grote succes van LINDA. en LINDAnieuws.nl.

Jildou van der Bijl (1971) werd op haar 27ste hoofdredacteur van Nieuwe Revu en is sinds 2008 –samen met Linda de Mol- algemeen hoofdredacteur van LINDA. Sinds die tijd is LINDA. uitgegroeid tot de grootste vrouwenglossy van Nederland (HOI, 230.000) en uitgebreid met onder meer WONEN- en MODE- specials, LINDA.boeken, LINDA.foundation en LINDA.het bureau. Vorig jaar werd LINDAnieuws.nl gelanceerd, de nieuwssite voor vrouwen die inmiddels meer dan twee miljoen unieke bezoekers per maand heeft.

 


19 november: inct.spiratie 2014

Het congres voor marketeers en uitgevers


8 topsprekers over marketing & sales in de uitgeverij

 

Meer info & aanmelden