NU.nl speelt met nieuwe site in op de behoeftes van de toekomst

NU.nl speelt met nieuwe site in op de behoeftes van de toekomst


Wat is nieuw voor de lezers
◾Het nieuws wordt optimaal getoond op elk apparaat
◾De dag van NU op de website – Een overzicht van het belangrijkste nieuws van de dag, dagelijks vanaf 17.00 uur
◾Live scoreboard voor voetbalcompetities
◾Vernieuwde opbouw van artikelen: meer ruimte voor foto’s, video’s en uitgelichte quotes

Wat is nieuw voor de adverteerder
◾Profiteren van alle contactmomenten op een dag, daardoor een nog hoger bereik
◾Bestaande en nieuwe rich media uitingen op elk scherm
◾Kiezen voor groot bereik getarget op onderwerp en/of doelgroep door keuze uit fixed take overs en rich media CPM proposities
◾Nieuwe branded content mogelijkheden toepasbaar op de responsive site

Joost Bon, Publisher NU.nl bij Sanoma: “Met de vernieuwde NU.nl website zijn we klaar voor de toekomst. De site biedt onze lezers nieuwe functies, maar ook voor onze adverteerders zijn er nieuwe mogelijkheden: nieuwe advertentieformaten zijn de pushdown radical en de halfpage ad en de bekende radical en billboard zijn in een nieuw jasje gestoken. De lezer wordt met deze nieuwe site bij alle contactmomenten op alle schermen bereikt. Met 2,7 miljoen unieke bezoekers per dag, zijn we de grootste nieuwssite van Nederland en onze bezoekersstroom groeit nog iedere dag. Met onze nieuwe site krijgt de bezoeker een optimale ervaring op ieder scherm en kunnen onze adverteerders ons publiek nog beter bereiken.”
 



 

 


19 november: inct.spiratie 2014

Het congres voor marketeers en uitgevers


8 topsprekers over marketing & sales in de uitgeverij

 

Meer info & aanmelden