Audax publiceert jaarcijfers 2013

Audax publiceert jaarcijfers 2013


In het retailsegment richt Audax zich op high traffic locaties, plaatsen waar veel consumenten langs komen en het aantal aankopen dus hoog is. In dat licht is het verheugend dat het contract met Schiphol voor de AKO-winkels met tien jaar is verlengd. Met NS praat Audax over uitbreiding van AKO-winkels op stations.

In de uitgeefactiviteiten richt Audax zich in Nederland volledig op de doelgroep vrouwen,  met print en nieuwe e-commerce initiatieven.

De directie en Raad van Commissarissen van Audax zijn ervan overtuigd dat de herziening van de bedrijfsstrategie met een duidelijke focus op logistieke samenwerking en topverkooplocaties, gekoppeld aan een slagvaardige bedrijfsstructuur en –cultuur zullen leiden tot een duurzame winstgevendheid van Audax, ondanks de uitdagende marktomstandigheden.

 


19 november: inct.spiratie 2014

Het congres voor marketeers en uitgevers


8 topsprekers over marketing & sales in de uitgeverij

Meer info & aanmelden