Weekbladpers Media neemt Tracks&Trails over

Weekbladpers Media neemt Tracks&Trails over


Tracks&Trails en Runner’s World gaan samen binnen Weekbladpers Media het domein Actief Leven vormen. Een 360 graden uitgeefplatform waarmee de markt voor actieve sporters cross mediaal wordt bediend. Adri Ulfman, initiatiefnemer van Tracks&Trails, en Wouter van der Meulen, uitgever Actief Leven, zullen het platform leiden.

Hylke van der Meer, directeur Weekbladpers Media: ‘Tracks&Trails heeft naast een print- en onlineproduct ook een video-format met o.a. uitzendingen via RTL4, maar ook embedded video op de websites van de sportbonden. Dit is voor Weekbladpers een nieuw en interessant concept met bijbehorend verdienmodel. Het helpt ons onder meer om aantrekkelijke videoproducten te maken. Ik geloof sterk in video; daar willen wij meer mee doen.’

Adri Ulfman, directeur 12Snap: ‘Tracks&Trails heeft zich snel ontwikkeld tot het grootste outdoor-mediaplatform in Nederland. Om de inhoudelijke groei verder gestalte te geven is een sterke partner nodig. Maar ook een betrokken partner. En dat is Weekbladpers. De focus binnen Weekbladpers op sterke redactionele content alsmede het commitment om video intensief in te zetten, zijn de belangrijkste redenen om de samenwerking met Weekbladpers Media te omarmen en de propositie van Tracks&Trails in de toekomst verder uit te bouwen.’

 


19 november: inct.spiratie 2014

Het congres voor marketeers en uitgevers


8 topsprekers over marketing & sales in de uitgeverij

Meer info & aanmelden