Sanoma lanceert VT-wonen e-commerce platform en tv-programma
Van inspiratie naar inspiratie én creatie
vtwonen lanceert vandaag het totaal vernieuwde vtwonen.nl. Een site boordevol inspiratie, binnenkijkers, zelfmakers en maar liefst 20.000 woonproducten in de online woonwinkel. Bezoekers hebben een ruime keuze in woonproducten en merken, waaronder uiteraard vtwonen zelf maar ook meubels, accessoires en verlichting van woonmerken als Zuiver, Brabantia, iittala, House Doctor en Le Creuset.
Consument nog beter bedienen
”Naast het bieden van inspirerende content, zodat de consument de juiste beslissingen kan nemen op het gebied van wonen – in en om het huis –, kunnen we dezelfde consument nu nog beter bedienen door hem of haar ook optimaal te faciliteren bij de aankoop van woonproducten. Kortom, we schuiven samen met onze zakelijke partners op in de salesfunnel. Van inspireren en informeren tot daadwerkelijke aankoop,” aldus Ard Siekerman, uitgever Home Deco.
Wekelijks op televisie
Bij de uitrol van de crossmediale strategie is de lancering van het tv-programma vtwonen op zondag 28 september om 18:30 uur bij SBS6 eveneens een concrete stap. In het programma schieten Viktor Brand, hoofdredacteur Carlein Kieboom en een team van vtwonen-stylisten stellen te hulp die weer verliefd willen worden op hun huis. Het interieur van het koppel is in de loop der jaren wat verwaarloosd. Carlein en haar team analyseren de oorspronkelijke en huidige woonwens, voeren de benodigde metamorfose uit en zorgen daarmee weer voor ultiem woongeluk.
Bekijk alvast het voorproefje.
inct.spiratie 2014
Het congres voor marketeers en uitgevers
8 topsprekers over marketing & sales in de uitgeverij