inct.spiratie 2014: zullen we het eens over geld verdienen hebben?
19 november vindt het najaarscongres van inct plaats: niet zomaar een congres, maar een interactief event, gericht op het kennis vergaren, kennis delen en opdoen van inspiratie.
Het thema van dit bijzondere congres is 'marketing & sales in uitgeverij' ofwel: geld verdienen met content!
In de ochtend zullen drie 'denkers' het thema bespreken, in de middagsessie zullen drie 'doeners' hun invalshoek belichten. Tussendoor zijn er workshops waarbij de bezoekers onder deskundige leiding serieus en diepgaand over deze thema's van gedachten zullen wisselen.
EARLY BIRD:
Vandaag is de een na laatste dag waarop de korting voor vroege vogels geldt:
Als u zich nu aanmeldt bespaart u € 150,00. U betaalt dan €349,00 i.p.v. €499,00
8 topsprekers
Opening Keynote: Marco Derksen (Marketingfacts) over marketing 3.0
Ochtend: de denkers
Mabel Nummerdor over 'feminine marketing'
Martine Meijburg over social media & marketing: do's & don'ts en vooral: welke medium wel en welk medium niet?
Edo van der Zouwen (Mindful Marketing) over mindful marketing, ofwel het belang van klantbehoud!
Middag: de doeners
Jan Joris Keijzer (Harlequin) over branding en merkdenken bij Bouquet-reeks
Michael Huijser (directeur Rembrandthuis en 'cultural entrepeneur') over klanten winnen en klanten behouden
Willem Albert Bol (manager advertising De Persgroep) over b-to-b marketing en het effect op de uitgeverij
Closing Keynote: Karen Romme, Calimeromarketing en de toepassing voor de uitgeverij
MEER INFO & AANMELDEN