inct.spiratie 2014: 8 Topsprekers over marketing & sales
19 november vindt het najaarscongres van inct plaats: niet zomaar een congres, maar een interactief event, gericht op het kennis vergaren, kennis delen en opdoen van inspiratie. Het thema van het event is 'marketing & sales in de uitgeverij' en is bedoeld voor uitgevers, marketeers en salesmanagers uit de uitgeverij en media die zich een dag willen bezighouden met nieuwe inzichten, ervaringen van collega's en die aan het denken gezet willen worden.
Daarbij komen drie aandachtspunten aan de orde:
• Social Media & marketing
• Klantbehoud en conversie
• Branding
In de ochtend zullen drie 'denkers' deze onderwerpen bespreken, in de middagsessie zullen drie 'doeners' hun invalshoek belichten. Tussendoor zijn er workshops waarbij de bezoekers onder deskundige leiding serieus en diepgaand over deze thema's van gedachten zullen wisselen
8 topsprekers
Opening Keynote: Marco Derksen (Marketingfacts) over marketing 3.0
Ochtend: de denkers
Mabel Nummerdor over 'feminine marketing'
Martine Meijburg over social media & marketing: do's & don'ts en vooral: welke medium wel en welk medium niet?
Edo van der Zouwen (Mindful Marketing) over mindful marketing, ofwel het belang van klantbehoud!
Middag: de doeners
Jan Joris Keijzer (Harlequin) over branding en merkdenken bij Bouquet-reeks
Michael Huijser (directeur Rembrandthuis en 'cultural entrepeneur') over klanten winnen en klanten behouden
Willem Albert Bol (manager advertising De Persgroep) over b-to-b marketing en het effect op de uitgeverij
Closing Keynote: Karen Romme, Calimeromarketing en de toepassing voor de uitgeverij
MEER INFO & AANMELDEN
(tot en met 19 september geldt een early bird tarief: € 349,00)