Nieuw boek Saskia Noort ondersteund met bijzondere online campagne

Nieuw boek Saskia Noort ondersteund met bijzondere online campagne


Lezers kunnen eenvoudig meedoen: nadat ze de Facebookpagina van Saskia Noort hebben geliked (fb.com/saskia.noort), kunnen ze met één druk op de knop meespelen. Onder de deelnemers wordt een weekend in blooming hotel Bergen verloot.
Voor de campagne werd samenwerking gezocht met Aart Knuivers en Mike Brands (LiquidPixels). De stemmen van de commercial werden ingesproken door acteur Roeland Fernhout en Saskia Noort zelf.

Met Debet schreef Noort het langverwachte vervolg op De eetclub, de bestverkochte Nederlandse thriller ooit (meer dan 650.000 exemplaren verkocht) en ontrafelt ze het ware geheim achter de vriendengroep uit Bergen.
 

UW UITGEVERIJ TOEKOMSTPROOF!?
Meld u dan aan voor inct.spiratie: 10 topsprekers over uitgeven & ondernemen
www.inctspiratie.nl

20 november a.s., Zonheuvel in Doorn