Happinez breidt internationaal uit

Happinez breidt internationaal uit


Marije de Jong, hoofdredacteur Happinez: “We zijn trots dat het verspreiden van geluk niet tot Nederland beperkt blijft en dat steeds meer mensen zich bij onze avontuurlijke reis naar een mooie en positieve wereld aansluiten. En de uitbreiding naar Frankrijk komt op een heel mooi moment, want Happinez bestaat deze maand 10 jaar.”

In Nederland weet Happinez zich goed staande te houden in een dalende markt. De betaalde oplage is in het tweede kwartaal met één procent gegroeid naar 148.470 (HOI Q2-2013). En het succes beperkt zich niet tot het blad. Alleen al dit jubileumjaar zijn er verschillende merkextensies gelanceerd zoals de special Happi.food (verkochte oplage 40.000 ex), een digitaal geluksboek, een stationery-lijn, een interviewboek. Verder is het Happinez Festival uitgebreid van twee naar drie dagen met 6000 betalende bezoekers.

Op 23 oktober verschijnt het jubileumnummer, het ‘Grote Geluksnummer’ met geluksverhalen, geluksbrengers en gelukssymbolen en een bewaarbijlage met bijdragen van Happinez fotografen en illustratoren. Ook geeft Happinez geluk cadeau met een kras&win actie die helemaal aansluit bij het motto van Happinez: ‘Geluk geef je door’.

 

INSPIRATIE OPDOEN IN DEZE ZWARE TIJDEN?!
Kom naar inct.spiratie 2013: 10 topsprekers over uitgeven en ondernemen
www.inctspiratie.nl