De sprekers van InCTspiratie
Als er een segment van uitgevers is dat de klant centraal stelt, dan is het wel de customer media-uitgever. Mediapartners is één van de meest toonaangevende partijen in dat segment. Wie kent Allerhande niet? Martin van Velzen is strategisch directeur bij Mediapartners en heeft duidelijk denkbeelden over wat een uitgever in deze tijd moet zijn. Zijn visie, kortweg 'het bureaudenken' is niet alleen van toepassing op zijn eigen bedrijf, maar zeker ook op uitgeverijen in andere sectoren. Op InCTspiratie 2012 zal hij nader verklaren wat die visie op uitgeven inhoudt.
Samen met nog 9 topsprekers belicht hij de ontwikkelingen en trends in de uitgeefbranche en daagt hij de bezoekers uit na te denken over de toekomst van het vak.
Wilt u ook meedenken? Meld u dan nu aan: als u geregistreerd lid bent van inct, meld u dan via deze site aan (ingelogd!) u krijgt dan 50 euro korting, Nog geen geregistreerd lid? Wordt dan nu lid (gratis en vrijblijvend voor 2012) of meld u aan via de 'oude congressite' www.inctspiratie.nl (en mis de 50 euro korting...)
Samen met nog 9 topsprekers belicht hij de ontwikkelingen en trends in de uitgeefbranche en daagt hij de bezoekers uit na te denken over de toekomst van het vak.
Wilt u ook meedenken? Meld u dan nu aan: als u geregistreerd lid bent van inct, meld u dan via deze site aan (ingelogd!) u krijgt dan 50 euro korting, Nog geen geregistreerd lid? Wordt dan nu lid (gratis en vrijblijvend voor 2012) of meld u aan via de 'oude congressite' www.inctspiratie.nl (en mis de 50 euro korting...)