Mediamerk ELLE opent een viersterrenboetiekhotel in Amsterdam

Mediamerk ELLE opent een viersterrenboetiekhotel in Amsterdam

In december opent mediamerk ELLE een viersterrenboetiekhotel, Maison ELLE. Een Nederlandse primeur, met een grote zus in Parijs, die in 2022 de deuren opende en zich bewezen heeft als een populaire hang-out voor toeristen en locals daar.

De Lagardère Groep, eigenaar van het merk ELLE, bouwt met deze nieuwe locatie in Amsterdam verder aan een bijzondere uitbreiding van het merk. Ze werken voor dit hotel samen met Black Label Hospitality, een hotelgroep gevestigd in Zuid-Limburg, met veel ervaring in het creëren van een exclusieve en memorabele guest experience. Martin Hendricks, CEO van Black Label Hospitality heeft onlangs de Hotello 2023 Award gewonnen.

Het hotel, dat midden in het Museumkwartier ligt, heeft 31 luxe kamers en een stadstuin om bij goed weer relaxed in te hangen. Maison ELLE heeft beroemde bijna-buren zoals het Rijksmuseum, het Stedelijk Museum en het Van Gogh.

Anke de Jong, hoofdredacteur ELLE: ‘Een eigen hotel is natuurlijk een droom die uitkomt. ELLE is online en je leest het magazine, maar straks kun je ook nog echt bij ons logeren. Ik kan niet wachten om er zelf te slapen, koffie te drinken en naar de spa te gaan. Of ehm… kan ik er misschien gewoon wonen?’

Illustratie: TEAM ELLE