NS kiest Roularta Media Nederland voor contentstrategie NS Dagje Uit
NS kiest Roularta Media Nederland voor contentstrategie NS Dagje Uit
Na een landelijke aanbesteding heeft NS gekozen voor Insiders Online en Roularta Media Nederland BV voor de contentstrategie en -creatie van NS Dagje Uit. NS Dagje Uit heeft als doel Nederlanders te motiveren om duurzaam te reizen en hun eigen land te ontdekken aan de hand van zorgvuldig geselecteerde tips.
Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account
aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.
Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
NS kiest Roularta Media Nederland voor contentstrategie NS Dagje Uit
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.