De Telegraaf lanceert winkelplatform

De Telegraaf lanceert  winkelplatform


De winkelpagina’s bestaan uit twee redactionele pagina’s. "Door onze betrokkenheid bij de jaarlijkse uitreiking van de retailjaarprijzen weten wij dat er veel valt te vertellen over de trends en ontwikkelingen in de wereld van het winkelen, bovendien stellen onze lezers die informatie zeer op prijs. Dus we zijn blij dat onze jarenlange wens om daarvoor meer ruimte in de krant te kunnen reserveren nu uitkomt," aldus Stella Ruisch, hoofdredactie De Telegraaf. Het platform wordt uitgebreid met een online sectie op Telegraaf.nl.

Het winkelplatform is een gezamenlijk initiatief van De Telegraaf en grote retailpartijen. Herman Bos, Marketing Director, Telegraaf Media Nederland: "Retail adverteerders waarderen De Telegraaf al als advertentiemedium, maar nu kunnen we hen ook gericht Umfeld bieden. Er is onder adverteerders steeds meer vraag naar dit soort samenwerkingsverbanden. In de toekomst zullen wij ons dan ook vaker gaan richten op het gezamenlijk opzetten van dergelijke platforms voor specifieke adverteerders doelgroepen."