VrouwenThrillers.nl en Mijnbestseller.nl samen in spannende boeken

VrouwenThrillers.nl en Mijnbestseller.nl samen in spannende boeken


"Wij zijn een spannende, nieuwe weg ingeslagen en - zoals het een goede thriller betaamt - weten we nog niet waar die naar toe zal leiden", vertelt Annette Hulscher, oprichter van VrouwenThrillers.nl en onder andere FreEbooks.nl, Bookaholics.nl en Magictales.nl. Annette: "Wij kregen al veel verzoeken van schrijfsters om hun boeken uit te geven, maar zagen op tegen alles wat er bij het traditionele uitgeven komt kijken. Het platform van Mijnbestseller.nl neemt al deze obstakels weg en is dé nieuwe wijze van het uitgeven van boeken".
Naast een geprinte versie, is standaard van ieder boek ook een e-boek te verkrijgen tegen een aantrekkelijke prijsstelling.

VrouwenThrillers.nl mikt op kwalitatief hoogwaardige thrillers, van bekende, maar ook onbekende schrijfsters. Schrijfsters worden redactioneel en promotioneel begeleid en kunnen hoge percentages aan royalties verwachten. "Goede schrijfsters zijn altijd welkom", aldus Annette.

"Een nieuwe trend in het uitgeven van boeken is gezet", stelt Peter Paul van Bekkum, oprichter van Mijnbestseller.nl, "Bij Mijnbestseller.nl zijn wij thrilled over deze kersverse samenwerking, wij zijn beiden vernieuwers in de boekenwereld en juist dat gaf vanaf de eerste ontmoeting het goede gevoel om samen te gaan werken". Peter Paul: "We bundelen in deze samenwerking optimaal onze krachten, VrouwenThrillers.nl met haar snel groeiend bereik en passie voor thrillers, Mijnbestseller.nl met haar online publicatieplatform dat schrijvers in staat stelt boeken kosteloos te publiceren, promoten en te verkopen".

Twee boeken zijn inmiddels onder de VrouwenThrillers.nl/Mijnbestseller.nl vlag gepubliceerd: 'Quillerz', een verzameling korte, spannende verhalen en 'Ingocnito' van Melissa Bielsma-Schaaij. Beide boeken zijn te koop bij VrouwenThrillers.nl en Mijnbestseller.nl. Op korte termijn is verkoop via alle (online) boekhandels mogelijk. "We bieden alle verkoopkanalen aan, ook de traditionele, maar mikken vooral op de kracht van online in het algemeen en social media in het bijzonder, daar zijn we sterk in", aldus Peter Paul.