DFT.nl brengt digitale aandelengids uit
Uit iedere sector worden vervolgens vijf aandelen uitgelicht. Naast de uitgelichte aandelen worden ook een aantal topmannen uit het bedrijfsleven aan de tand gevoeld over de toekomst in hun sector.
De Aandelengids is vanaf zaterdag 26 maart te downloaden via DFT.nl en verschijnt binnenkort ook op de iPad. Voor adverteerders biedt het magazine unieke rich media advertentieformaten die ook volledig te targetten, meten en analyseren zijn.
Krijn Haasnoot, Channel Manager DFT.nl bij Telegraaf Media Nederland: "Het e-magazine biedt ons een nieuw crossmediaal platform waarbij we op een innovatieve en duurzame wijze gebruikers diepgang bieden. Tegelijkertijd bieden we adverteerders unieke kansen door de wijze van interactie en het gebruik van beeld en geluid. De bouwer, MagStream uit Den Haag heeft bij de creatie een belangrijke inspirerende en realiserende rol gespeeld."
Pieter Bailleul, Product & Marketing Manager bij Morningstar vult aan "Beleggers hebben behoefte aan onafhankelijke aandelenanalyses die rekening houden met hun beleggingshorizon. "Traditionele buy/hold/sell adviezen zijn er vooral op gericht om beleggers nu te laten handelen. Zij houden geen rekening met de implicaties op lange termijn. Bij Morningstar vertrekken we steeds van hetzelfde uitgangspunt: beleggers helpen om betere beleggingsbeslissingen te maken. Dat we deze aandelengids gratis aanbieden, ligt in lijn met ons gratis beleggingsplatform voor particulieren, Morningstar.nl".
De Aandelengids is vanaf zaterdag 26 maart te downloaden via DFT.nl en verschijnt binnenkort ook op de iPad. Voor adverteerders biedt het magazine unieke rich media advertentieformaten die ook volledig te targetten, meten en analyseren zijn.
Krijn Haasnoot, Channel Manager DFT.nl bij Telegraaf Media Nederland: "Het e-magazine biedt ons een nieuw crossmediaal platform waarbij we op een innovatieve en duurzame wijze gebruikers diepgang bieden. Tegelijkertijd bieden we adverteerders unieke kansen door de wijze van interactie en het gebruik van beeld en geluid. De bouwer, MagStream uit Den Haag heeft bij de creatie een belangrijke inspirerende en realiserende rol gespeeld."
Pieter Bailleul, Product & Marketing Manager bij Morningstar vult aan "Beleggers hebben behoefte aan onafhankelijke aandelenanalyses die rekening houden met hun beleggingshorizon. "Traditionele buy/hold/sell adviezen zijn er vooral op gericht om beleggers nu te laten handelen. Zij houden geen rekening met de implicaties op lange termijn. Bij Morningstar vertrekken we steeds van hetzelfde uitgangspunt: beleggers helpen om betere beleggingsbeslissingen te maken. Dat we deze aandelengids gratis aanbieden, ligt in lijn met ons gratis beleggingsplatform voor particulieren, Morningstar.nl".