Aftellen naar InCTformatie (3): De sessies
Dennis Mikkelsen is bij Audax verantwoordelijk voor de succesvolle tijdschriften-app die veelvuldig gedownload is. Hoe gaat het met het verkopen van tijdschriften op mobiel en tablet (iPhone en iPad) en hoe kijkt hij naar de toekomstige ontwikkelingen?
Karel Kolb doet op InCTformatie doet hij de do’s en don’ts uit de doeken over contentmarketing. Contentmarketing is geen middel om eigen producten en diensten te pushen, het is een manier om als merk (h)erkend te worden als expert binnen uw businessdomein. Hoe? Door uw (key)klanten te voorzien van alle informatie/kennis die ze nodig hebben om tot de juiste productkeuzes te komen.
Ruud Koolen vertelt hoe en waarom het crossmediale platform Skipr, op 10 december 2008 gelanceerd op het dieptepunt van de economische crisis, zich onder zijn leiding bliksemsnel ontpopt als marktleider in een overvolle markt.
Joris van Lierop maakte naam als uitgever van Nu.nl dat hij tot grote hoogte wist te brengen. Nu is hij Director Digital bij FD Mediagroep (o.a. FD en BNR). Hoe kijkt hij tegen de digitale ontwikkelingen aan, wat is de toekomst van nieuwsmedia en hoe zit het met betalen voor online content?
U komt toch ook?
InCTformatie is het congres voor uitgevers, met meer dan 20 topsprekers uit binnen-en buitenland. Het is ook een ideale gelegenheid om met collega's en vakgenoten bij te praten.
Meer informatie en aanmelden: www.inctformatie.nl