ProMedia Group neemt EXPOMotion over
ProMedia Group heeft de activiteiten van eventorganisator en uitgever EXPOMotion overgenomen. Tot het portfolio van EXPOMotion behoren onder meer Remarketing Event en Remarketing Lounges, Bestelauto Expo, Bestelauto Expo Magazine, Fleet Event en Fleet Lounge Live.
Online Remarketing Event
Van Tilburg: ‘Ik ben zeer verheugd dat we een partner hebben gevonden om onze event-titels gezamenlijk verder uit te bouwen. We zijn inmiddels al druk bezig voor het Online Remarketing Event op 25 en 26 november. Dit zal live worden gestreamd vanaf een volledig nieuw platform, waarbij de nadruk ligt op het netwerken tussen de deelnemers. Hiermee komen we heel dicht bij de fysieke vorm van netwerken, maar dan virtueel.’
Vanwege de coronacrisis zijn diverse fysieke events van EXPOMotion verplaatst. ‘In ProMedia hebben wij een partner gevonden die de eventplatformen van EXPOMotion graag wilde samenvoegen met haar eigen titels, zoals het magazine Automobiel Management en Nieuwsblad Transport’, legt Van Tilburg uit.
Mobiliteitsmarkten
Joan Blaas, algemeen directeur ProMedia Group, “Met deze overname versterken we onze positie in de automotive & mobiliteitssector. We zien dat mobiliteitsmarkten naar elkaar toe groeien. Met de events van EXPOMotion in onze portfolio kunnen we nog meer partijen met elkaar in verbinding brengen. Dit sluit naadloos aan bij onze doelstelling waarbij we onze lezers met nieuws, achtergronden en events willen ondersteunen bij het uitvoeren van hun vak. Bovendien zijn we heel blij dat Patrick van Tilburg het ProMedia team komt versterken.’