Hearst Create succesvol bij Content Marketing Awards

Hearst Create succesvol bij Content Marketing Awards

Bij de internationale Content Marketing Awards 2020 in Cleveland zijn KLM en Hearst Create in de prijzen gevallen. Ook is Hearst Create als finalist geëindigd in de categorie Best Content Marketing Video Series voor haar opdrachtgever Dremel, onderdeel van Bosch Power Tools.

Holland Herald Junior, een speciale uitgave voor kids, won de award Best New Print Publication. Holland Herald, KLM’s iconische inflight-magazine dat ook door Hearst Create wordt gemaakt, won dit jaar wederom in de categorie Best Overall Editorial – Print. Tevens behaalde het een finaleplek in de categorie Hospitality/Travel Publication.

Juryrapport
De jury was in de categorie Best Overall Editorial Print vol lof over het speciale oktober-nummer dat Hearst Create voor KLM’s 100-jarig bestaan creëerde. In het juryrapport werd dit als volgt verwoord: ‘Wow. We were so impressed with the October 2019 issue. We can imagine airline customers taking this publication out of their seat-back and making their flight more enjoyable.’ Verder werd het magazine geprezen vanwege de ‘enjoyable features’ en ‘eye-catching design’. Ook in de categorie Hospitality/Travel Publication was de jury lovend. ‘The Holland Herald contains a lot of content that can appeal to anyone who picks up a copy. I typically read the in-flight magazines and found this one to be one of the nicest and best laid out of any I've seen. It would certainly give passengers plenty to read during a long flight. The creative direction is lovely - the copy is brief in all the departments, but the gorgeous imagery sets it off perfectly.’

Kroon op het werk 
Holland Herald’s Content Director Alexandra de Jong is trots op het winnen van de awards. ‘Dat de kwaliteit en relevantie van ons werk in deze uitdagende tijd zo gewaardeerd wordt door de vakjury zien we als een enorme beloning voor ons team. Holland Herald Junior is een project waar het lef vanaf spat, want hoe uniek is het om kinderen aan boord hun eigen inflight magazine te geven!’
Vanuit KLM reageert Daphne Hoogenboom, Media Manager Global Marketing & Brand Identity ook enthousiast: ‘Het is in deze moeilijke tijd heel fijn om de waardering te krijgen van de vakjury voor ons inflight magazine dat al jaren hoog gewaardeerd wordt door onze klanten. Dat ook Holland Herald Junior in de prijzen is gevallen, bevestigt dat we in ons jubileumjaar een uniek product voor onze junior passagiers hebben neergezet.’

Finaleplek Dremel
Ook was Hearst Create finalist in de categorie Best Content Marketing Video series voor haar opdrachtgever Dremel, onderdeel van Bosch Group.