DPG Media Nederland presenteert management-team

DPG Media Nederland presenteert management-team

De overname van Sanoma Media Netherlands werd 20 april officieel aangekondigd. Na deze overname is de organisatie direct gestart met het opstellen van integratieplannen om de strategie van DPG Media te realiseren. Tevens is een nieuwe managementstructuur voor de Nederlandse organisatie tot stand gekomen en deze maakt DPG Media vandaag bekend.

De strategie die gericht is om te blijven bouwen aan een succesvol mediabedrijf, diepgeworteld in deze vergaande gedigitaliseerde samenleving. En waarbij de merken van DPG Media miljoenen consumenten elke dag informeren, inspireren en entertainen. Hetgeen in het DNA van onze sterke merken zit. De focus ligt op het vasthouden van het succes, het verder laten groeien en uitbouwen van online services en het bundelen van krachten.

Het nieuwe managementteam van DPG Media Nederland bestaat uit: Erik Roddenhof (CEO), Bert Willemsen (B2C), Lauren van der Heijden (B2B), Stefan Havik (Digital & Data), Philippe Remarque (Selectieve Nieuws Media), Erik van Gruijthuijsen (Brede (Nieuws) Media), Joyce Nieuwenhuijs (Magazines), Lauri Koop (Online Services), Teun van der Vorm (ICT), Melanie van Hemert (HR), Esther Hovis (Finance), Marc van Breda (Legal), Rudy Bertels (Operations) en Adil Bouchmal (Strategy & Integration).  
 
Erik Roddenhof, CEO DPG Media / CEO DPG Media Nederland: "Dit managementteam is voor mij een dreamteam. Een team van mensen met een grote passie voor media, met een enorme hoeveelheid kennis en vooral heel veel ambitie en drive. Het is een eer voor mij om hen te mogen aansturen. Dit team geeft veel vertrouwen voor de toekomst, waarin we het nog ontzettend druk krijgen om al onze ambities waar te maken. Er is veel te doen en de digitalisering raast door. Ik heb er zin in en sta te popelen om met dit team aan de slag te gaan." 

 

9 december 2020: inct.spiratie: de toekomst van nieuwsmedia na corona
inct.spiratie staat dit jaar in het teken van de gevolgen van de corona-crisis: hoe verandert de uitgeefbranche.
Iedere editie staat een segment centraal. Op 9 december Nieuwsmedia, 4 sprekers/conversation starters zullen hun visie geven. Meer info & aanmelden