Vogue en Tina lanceren beautylijn voor jonge meiden

Vogue en Tina lanceren beautylijn voor jonge meiden

Twee grote meidenmerken van Nederland slaan de handen ineen en lanceren een beautylijn gericht op jonge meiden. VOGUE Girl staat bekend om haar exclusieve geuren en hippe prints en mediamerk Tina maakt o.a. het populaire weekblad. De lijn is tot stand gekomen door co creatie met meer dan 50.000 volgers.

Omdat Tina én VOGUE Girl er beiden van zijn overtuigd dat samenwerken met de doelgroep meer bereikt, is de input van maar liefst 50.000 meiden bepalend geweest voor de designs, de producten en de geurlijnen.

Co creatie

In 2019 werd zorgvuldig onderzoek gedaan naar de behoeften van de doelgroep. Geïnteresseerden gaven hun mening over de nieuwe productlijn via o.a. een live test event, diverse posts via de social mediakanalen van Tina en VOGUE Girl, workshops tijdens de Tina Zomerkampen en in een speciaal testpanel van 100 meiden. Hierdoor sluit de nieuwe Tina x VOGUE Girl beautylijn 100% aan op de wensen en behoefte van de beoogde doelgroep. Een reden voor de influencers Emma Keuven en Bokado om de ontwikkeling van de lijn te omarmen.

Cosmic en Sparkle

Naar wens van de meiden zijn er twee geurlijnen naar voren gekomen: Cosmic en Sparkle. Cosmic is de fruitige geurlijn voor de jongste meiden en ruikt lekker zoet naar een mix van aardbei, framboos en perzik. Sparkle is de frisse geurlijn en ruikt heerlijk zacht naar citroen, jasmijn en witte roos.

Daarnaast hebben de meiden ook hun wens uitgesproken over de producten. Op basis daarvan bestaat de beautylijn uit de volgende producten: anti-transpirant, douchefoam, body mist, eau de toilette en een DIY soap lab. Alle producten zijn voorzien van een hippe holografische print om de twee geurlijnen Cosmic en Sparkle met elkaar te verbinden.