DPG Media intensiveert ontwikkeling digitale marketing en creatie
DPG Media intensiveert ontwikkeling digitale marketing en creatie
DPG Media gaat de samenwerking met Pink Marketing en Pünktlich op het gebied van digitale marketing en creatie intensiveren. Vanuit een gezamenlijk digitale strategie wil het bedrijf data, media en creatie nog dichter bij elkaar brengen om de merken van DPG Media digitaal te laten groeien.
‘We hebben in 2020 grote ambities op digital vlak, zeker met de voorgenomen integratie van Sanoma’, laat Nick Huijzendveld, senior online marketeer bij DPG Media weten. ‘Met ons grote netwerk en onze kranten zijn we online al een grote speler in Nederland. Met de betrokkenheid en in-house aanwezigheid van Pink Marketing en de digitale creatie van Pünktlich verwachten we dat we weer grote stappen kunnen maken.’
Boudewijn de Jong, eigenaar van Pink Marketing en Pünktlich: ‘We zijn erg blij dat DPG samen met ons koploper wil zijn op het gebied van digitale transformatie. Naast dat we dezelfde visie en ambitie hebben vinden we elkaar vooral in een pragmatische aanpak. Dit zorgt ervoor dat we snel stappen kunnen maken op zowel strategie en operatie. Hierdoor zetten we samen uitstekende resultaten neer.'