Bindinc. lanceert magazine voor de seniorendoelgroep

Bindinc. lanceert magazine voor de seniorendoelgroep

Bindinc. lanceert het eerste Blijtijds magazine van het gelijknamige online lifestyleplatform. Dit magazine verschijnt voortaan vier keer per jaar bij de zes programmagidsen van Bindinc.: Televizier, Mikro Gids, KRO Magazine, NCRV-gids, Avrobode en TVFilm.

Vanaf januari 2020 verschijnt Blijtijds ook wekelijks als rubriek in deze zes programmagidsen. Met een bereik van 1,5 miljoen en een abonnee-oplage van 535.000 is Blijtijds het grootste magazine voor de seniorendoelgroep in Nederland!

Blijtijds gaat over slimmer ouder worden, zonder dit expliciet te benoemen. De pijlers zijn genieten, gezond en goed bekeken. Blijtijds is stijlvol en praktisch, informatief en actief en speelt in op de behoefte van de doelgroep.

Magazine 
Vier keer per jaar verschijnt Blijtijds als apart magazine bij de programmagidsen. In het magazine besteden wij aandacht aan onderwerpen als familie, pensioen, levenslessen, reizen en nog veel meer. Blijtijds staat vol need-to-know en nice-to-know artikelen, handige stappenplannen en tips voor een nóg leuker leven.

Rubriek
Vanaf 2020 start Bindinc. ook met de wekelijkse Blijtijds-rubriek in de zes programmagidsen van Bindinc. Deze rubriek staat boordevol artikelen en nieuwtjes, waarbij verdieping mogelijk is naar het online platform.Zodat er wekelijks aandacht besteed kan worden aan mooie artikelen en praktische tips. Met deze rubriek worden wekelijks 1,5 miljoen senioren bereikt.

Blijtijds is een crossmediale seniorenplatform dat bestaat uit een magazine, rubriek en website.