Belgische telecomprovider biedt klanten abonnement met digitaal nieuws
Belgische telecomprovider Proximus gaat zijn klanten tijdens de eindejaarsperiode het digitale persaanbod HLN Digitaal aanbieden. Via My e-Press krijgen de gebruikers toegang bieden tot het volledige digitale aanbod van zijn partners Het Laatste Nieuws en Le Soir.
Proximus heeft een partnerschap afgesloten met DPG Media en Rossel, de uitgevers van de kranten Het Laatste Nieuws en Le Soir. Dankzij My e-Press zijn Proximus-klanten voortaan altijd, overal en op om het even welk toestel op de hoogte van de actualiteit. Ze krijgen toegang tot alle artikelen voor abonnees die dagelijks worden gepubliceerd op de website of via de app van Het Laatste Nieuws of Le Soir.
Met het aanbieden van deze digitale abonnementen wil Proximus meerwaarde creëren voor zijn klanten. My e-Press wordt op 1 december automatisch opgenomen in het pack van de betrokken klanten, zonder extra kosten. Proximus-klanten kunnen de toegang tot de digitale publicaties eenvoudig activeren en een account aanmaken bij de uitgever van hun keuze via de webversie van MyProximus of via de specifieke My e-Press-pagina's van Het Laatste Nieuws en Le Soir. De klant kiest tussen de twee aanbiedingen en kan eenmaal per maand van krant veranderen.
"We zijn heel tevreden met deze samenwerking met DPG en Rossel, die ons in staat stelt onze klanten nog rijkere content aan te bieden. In juni dit jaar lanceerden we onze nieuwe merkpositionering 'Think possible', samen met heel wat innovatieve en gepersonaliseerde toepassingen en diensten die het dagelijkse leven van onze klanten makkelijker maken. Met My e-Press zetten we een nieuwe stap voorwaarts: we maken de digitale pers toegankelijk voor meer dan een miljoen Proximus-klanten", volgens Guillaume Boutin, CEO en Chief Consumer Market Officer a.i. van de Proximus Groep