Linda en We Fashion maken samen serie
LINDA begint met de online serie Citroenstraat 10. De serie is een samenwerking met kledingketen WE Fashion. De serie zal ook op televisie bij Net5 te zien zal zijn.
De serie gaat over de onlangs gescheiden Fleur die op de redactie van een vrouwenblad werkt en na haar breuk met Wouter met hun twee kinderen van Amsterdam naar Almere is verhuisd. Met vallen en opstaan herpakt Fleur zich na haar scheiding.
Naast printuitingen in LINDA.magazine, een tv-spot, een outdoor-campagne, een radiocommercial, een banner- en social campagne, wordt de kijker in de verhaallijn betrokken bij de nieuwe najaarscollectie van WE Fashion doordat de verschillende personages van Citroenstraat 10 te zien zijn in deze collectie.
Caren Wassink, B2B-directeur van Mood for Magazines: “We zijn trots op deze mooie samenwerking met WE Fashion. We hebben samen prachtige content kunnen maken die past bij de merkwaarden van ons allebei. WE Fashion wil verbinding maken met hun doelgroep en bij LINDA. vertellen we graag verhalen die heel erg dichtbij je staan en tegelijkertijd nieuwsgierig maken.
Joris Aperghis, CEO bij WE Fashion Europe: “Na eerdere succesvolle samenwerkingen met onder meer Doutzen, GTST, Typhoon en Arjan van Arendonk, mogen wij nu ook met trots het grootste vrouwenplatform van Nederland aan dit rijtje toevoegen. Dit keer geen capsulecollectie, maar een speciaal door LINDA., WE en Talpa Network bedachte fictieserie op LINDA.nl. Alle personages schitteren in onze najaarscollectie en onderschrijven hiermee dat WE kleding heeft voor de momenten die ertoe doen in het leven. Een bijzonder partnership met als klap op de vuurpijl de Connect Sweater.”