Sublime en Business Insider lanceren samen nieuwsbulletin over vooruitgang
Het landelijke radiostation Sublime en de zakelijke nieuwswebsite Business Insider Nederland bundelen hun krachten en lanceren ‘Ondernemers van de Vooruitgang’, een nieuw zakelijk nieuwsbulletin vol inspiratie en oplossingen voor een mooiere wereld. Het item zal vanaf 30 september elke werkdag om 17.30 en 18.30 uur te beluisteren zijn op Sublime en te lezen op Businessinsider.nl.
‘Ondernemers van de Vooruitgang’ belicht nieuws waarin economische en maatschappelijke vooruitgang hand in hand gaan. Van disruptieve startups, trendsettende ondernemers, tot impactvolle oplossingen van grote bedrijven.
Sublime en Business Insider scoren beiden zeer goed binnen de zakelijke doelgroep in Nederland. Business Insider is een grote zakelijke nieuwswebsite van Nederland met meer dan 1,7 miljoen unieke bezoekers per maand. Sublime bereikt wekelijk zo’n 400.000 luisteraars waaronder een groot aandeel zakelijke beslissers.
Rik Ruts (Managing Director van Business Insider Nederland): “Business Insider is een open nieuwsplatform en we verspreiden onze content via zoveel mogelijk relevante kanalen naar de zakelijke doelgroep. We zien een mooie match met Sublime, omdat de doelgroep van de zender heel selectief is en het merk al langer maatschappelijke vooruitgang stimuleert met zijn nieuwsbulletin Nieuws van de Vooruitgang. Business Insider richt zich op ‘a digital generation of leaders’ en gelooft dat de sleutel tot toekomstige economische groei meer is dan alleen het vergroten van de aandeelhouderswaarde.”
Sebastiaan van Rijnsoever (Managing Director van Sublime): “We produceren Het Nieuws van de Vooruitgang inmiddels alweer een aantal jaren als bron van inspiratie en vooruitgang voor onze luisteraars. Het item wordt door onze luisteraars hooggewaardeerd en is een bepalend onderdeel in onze programmering. Wij geloven dat een betere wereld van morgen juist vandaag begint met slimme en inspirerende initiatieven van ondernemers en bedrijven. Ondernemers van nu begrijpen dat zakendoen niet alleen draait om korte termijn winst, maar vooral om het vinden van de juiste de balans tussen vandaag geld verdienen en daarbij ook je verantwoordelijkheid nemen voor de generaties die volgen. We zijn trots dat we samen met Business Insider elke werkdag ‘Ondernemers van de Vooruitgang’ presenteren.”