Tijdens de uitreiking van de Cross Media Awards 2019 LINDA.meiden uitgeroepen tot Cross Media Merk van het Jaar 2019.
LINDA.meiden is het jongere zusje van LINDA. Het tijdschrift verschijnt zes keer per jaar en bestaat uit een online platform met daaraan gekoppeld Instagram, een YouTubekanaal dat in september 2018 werd gelanceerd en Facebook. Yara Michels staat sinds 2017 aan het roer en zij zorgde voor een stijging van de oplage in een tijd waarin jongeren steeds minder lezen.
De jury: "Geen enkel ander mediamerk heeft zo’n spot-on propositie voor een jonge doelgroep. Met influencer Yara Michels als hoofdredacteur is LINDA.meiden snel gegroeid. LINDA.meiden is niet bang om een maatschappelijk issue op de kaart te zetten, zoals ze dat met #blotetietofniet hebben gedaan. Daarnaast biedt LINDA.meiden de juiste koppeling tussen print en verdieping online. Op een slimme manier worden in de LINDA sub-kanalen de doelgroepen goed aangesproken. Binnen het grote geheel van Talpa Network zal de propositie van LINDA.meiden ongetwijfeld nog verder worden uitgebouwd."