Contentmarketeer Crossphase in top 250 groeibedrijven

Contentmarketeer Crossphase in top 250 groeibedrijven

Crossphase staat in de Top 250 Groeibedrijven van Nederland. Het Erasmus Centre for Entrepreneurship (ECE) en nlgroeit stelden deze lijst samen van snelgroeiende bedrijven.

Het bureau helpt organisaties bij het organiseren en maken van content. Crossphase groeit onder meer doordat steeds meer bedrijven zelf content uitgeven en inzetten op contentmarketing en storytelling. Meer dan 70 werknemers van Crossphase creëren, beheren en optimaliseren content voor bedrijven als Albert Heijn, Rabobank, DSM en NS.

Om tot deze snelle ontwikkeling te komen, maakt Crossphase gebruik van de zogenaamde Growth Assembly. Een uniek samenspel van de mens, zijn of haar kennis en een bloedfanatiek streven naar resultaat. Daarbij ligt de focus niet alleen op het maken van fantastische verhalen op, maar ook op het welzijn van de professionals en de onderneming. Vitale professionals leveren immers een vitale organisatie op.

Eerder won Crossphase al 4 FD-Gazelle awards.