Sanoma introduceert Sanoma SYNC
Sanoma Media Nederland introduceert een nieuwe full-service marketingcommunicatiebureau: Sanoma SYNC. Sanoma SYNC komt voort uit de samenvoeging van Sanoma’s content marketingbureau Head Office Nederland en het team Performance & Branding Solutions.
Sanoma SYNC is dé plek binnen Sanoma waar alle creatieve en strategische disciplines samenkomen, voor merken die op zoek zijn naar crossmediale oplossingen, gebaseerd op de vele data en inzichten die Sanoma in huis heeft.
Of het nu gaat om brand publishing, advertising, branded content of performance; Sanoma SYNC maakt altijd de beste match tussen merk en doelgroep. Door nauwe samenwerking met meer dan 300 ervaren redacteuren weet Sanoma SYNC de doelgroepen van merken écht aan te spreken in de juiste toon en stijl. Zo ontstaan 360°-oplossingen in syncmet klant, doelgroep, lezer en maatschappij. Het dedicated team van ervaren specialisten bestaande uit strategen, content creatieven, copywriters, art-directors, designers, influencer marketing- en dataspecialisten draagt zorg voor een consistente en hoogwaardige kwaliteit voor opdrachtgevers. Roger Verdurmen en Annemarie Veen geven leiding aan Sanoma SYNC.
Roger Verdurmen, Concept & Strategy Director: “Marketingcommunicatie wordt steeds complexer: steeds meer datagedreven en met inzichten en doelgroepen die voor elk merk weer anders zijn. Of het nu gaat om awareness, leads of sales. Daarnaast zijn de oplossingen meer divers dan ooit, variërend van apps, websites, video’s, advertising, branded content en custom magazines tot podcasts. Hierdoor hebben merken meer behoefte gekregen aan flexibele mediabedrijven die relevante oplossingen bieden, met experts vanuit diverse disciplines. Vanuit deze behoefte van merken is Sanoma SYNC ontstaan.”
Kees Wilbrink, Commercial Director over Sanoma SYNC: “De oprichting van Sanoma SYNC is een logische stap in onze service naar merken. De professionals die nu samen één team vormen, bieden maximale service, van contentmarketing tot advertising en performance. Sanoma SYNC is daarmee in staat eenduidig content en campagnes te ontwikkelen die het vertrouwen van de consument vergroten, gebaseerd op inzichten uit data en gemaakt met vakmanschap. Zo staat Sanoma SYNC zowel voor kwaliteit als voor effectiviteit.”