Coiffure Media Group nieuwe uitgeverij voor kappersbranche

Coiffure Media Group nieuwe uitgeverij voor kappersbranche

Met ingang van 1 januari 2019 heeft de nieuwe uitgeverij Coiffure Media Group alle activiteiten in de kappersbranche overgenomen van Vakbladen.com. Coiffure Media Group richt zich met haar online en offline kanalen op de professionele kappersbranche.

Doelstelling van de uitgeverij is (aankomende) ondernemers, salonmanagers en werknemers in de sector te voorzien van relevante informatie op het gebied van (haar)mode, interieur, vaktechniek en salon business.

Coiffure Media Group heeft drie eigenaren: Rik Stuivenberg, Rinus Vissers en Ronald Vedder. Door de oprichting van Coiffure Media Group willen zij, samen met de redacties, krachten en expertise bundelen om adequaat in te spelen op de wensen van kappers & haarstylisten, leveranciers en producenten in de markt. Coiffure Media Group wordt gevestigd in Zwolle.

Coiffure Media
De kanalen hebben allemaal een aparte redactie, zodat de focus op de eigen doelgroep gewaarborgd blijft. Marian Kaak is eindverantwoordelijk voor alle content en Ronald Vedder is eindverantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten.

Coiffure is een inspirerend en onafhankelijk platform voor kappers die het beste uit zichzelf en uit hun team willen halen. Het magazine biedt een mix van lange en korte verhalen over de laatste ontwikkelingen, business, haar-, mode- en beautytrends en salondesign. Via verschillende kanalen - het magazine, online, social media, de Coiffure Award (i.s.m. Schwarzkopf Professional) en Coiffure TV - heeft Coiffure een groot bereik onder kappers en hairlovers.
Estetica NL is onderdeel van een internationaal netwerk. Het Estetica Network telt nu 22 internationale edities verspreid in 60 landen. Het glossy magazine brengt een mix van wereldse haartrends, alsmede hieraan gerelateerde onderwerpen als fashion, design en lifestyle.
One Hairdresser richt zich op de steeds grotere groep professionele zzp-kappers, met onderwerpen die specifiek aansluiten op de belevingswereld van deze groep, zoals business, educatie en haartrends.

Met het brede merkenportfolio en de diverse mediakanalen wil de Coiffure Media Group niet alleen de hele kappersbranche bereiken, maar ook het kappersvak als geheel - in al haar diversiteit - naar een nóg hoger niveau tillen.

 

Wil je op de hoogte blijven van al het nieuws en de achtergronden over bv. Vakbladen of Overnames, ga dan naar mijn inct en voeg de tag toe aan je persoonlijke nieuwspagina: dan zie je in één oogopslag alle berichten die we plaatsen over dit onderwerp.

Mijn inct is alleen beschikbaar voor leden! Nog geen lid: klik hier om je aan te melden.