Buitenwinkelketen Bever publiceert Buitentijd
Buitenwinkelketen Bever is een eigen papieren magazine gestart: Buitentijd. Het wordt verspreid in een oplage van 450.000 en is zonder extern contentbureau of uitgever ontwikkeld. Volgens de makers maakt het blad de mediamix compleet, in combinatie met onder meer de online-uitingen en mediacampagnes. De keten heeft als centrale boodschap iedereen van ‘buiten’ kan genieten.
Het magazine zal viermaal per jaar verschijnen, met de seizoenen als thema. Dit keer staat het vol met tips en tricks om deze winter optimaal en veilig te genieten. Ook vind je er musthave winter gear, hemelse hikes, een lekker winters recept en een inspirerend wintersportavontuur waarbij zeilen en toerskiën in Noorwegen samenkomen.
Met een printoplage van 450.000 exemplaren is Buitentijd het grootste outdoormagazine van Nederland. Hiervan worden 250.000 exemplaren naar zogenoemde look-a-likes van de vaste klanten verstuurd. 50.000 exemplaren komen op sport- en horecagelegenheden in de grote Nederlandse steden te liggen. Verder kan iedereen Buitentijd gratis meenemen vanuit een van de 42 Bever-winkels en tot slot wordt altijd een exemplaar met webbestellingen meegestuurd.