Hearst Create wint tijdens Grand Prix Content Marketing
Lifestylecontentmarketingbureau Hearst Create heeft tijdens de Grand Prix Content Marketing 2018 de Bekroning Beste Fotografie ontvangen voor KLM’s in-flight magazine Holland Herald.
De winnaars van de Grand Prix Content Marketing 2018 zijn bekendgemaakt tijdens een feestelijke awardshow. De Grand Prix zijn dé prijzen voor contentmarketing in Nederland en België.
Visual storytelling
Hearst Create won voor KLM’s in-flight magazine Holland Herald een bekroning in de categorie Creatie voor Beste Fotografie. Alexandra de Jong, Content Director Hearst Create: “Dat ons werk voor KLM zo wordt gewaardeerd door een jury van vakgenoten is enorm eervol voor ons hele bureau. We werken voor Holland Herald met de beste reis- en lifestylefotografen ter wereld, omdat wij vanuit onze expertise weten dat de kracht van uitgekiende visual storytelling ongeëvenaard is. De visuele reis die we de lezers van Holland Herald bieden, informeert, inspireert, activeert en zorgt voor een diepere merkverbinding met KLM. We zien de Bekroning voor Beste Fotografie dan ook als een enorme stimulans voor ons team, dat dagelijks bezig is met het creëren van content van de allerhoogste kwaliteit.”