Hearst Create gaat Sky High Collection maken
Vanaf dit najaar worden KLM’s Flying Dutchman, het loyalty magazine voor frequent flyers en het inflight shopping magazine Sky High Collection door Hearst Create gemaakt. Deze maand ligt het eerste nummer van Sky High Collection op de KLM-vluchten aan boord. Het eerste nummer van het totaal gerestylde kwartaalmagazine Flying Dutchman valt in december bij Flying Blue-deelnemers op de deurmat.
Sinds 2014 maakt Hearst Create met succes het award-winning inflight magazine Holland Herald voor KLM. Door Sky High Collection en Flying Dutchman aan het portfolio toe te voegen, vindt de redactionele aansturing voortaan centraal plaats. KLM gaat op deze manier optimaal gebruikmaken van de premium reiscontent die Hearst Create voor hen maakt en zo wordt er optimale synergie gecreëerd tussen de diverse kanalen. Hierdoor wordt de KLM-reiziger nog beter bediend, zowel tijdens de vlucht als thuis.
Sinds 2014 maakt Hearst Create met succes het award-winning inflight magazine Holland Herald voor KLM. Door Sky High Collection en Flying Dutchman aan het portfolio toe te voegen, vindt de redactionele aansturing voortaan centraal plaats. KLM gaat op deze manier optimaal gebruikmaken van de premium reiscontent die Hearst Create voor hen maakt en zo wordt er optimale synergie gecreëerd tussen de diverse kanalen. Hierdoor wordt de KLM-reiziger nog beter bediend, zowel tijdens de vlucht als thuis.