Hearst Create wint content marketing awards
Tijdens de uitreiking van de Best of Content Marketing in Wenen is Hearst Create, het inhouse contentmarketingbureau van Hearst, met 5 Zilveren Awards onderscheiden in de categorieën Best Content Strategy, Best International Communications, Best How-To Video Non-Fiction, Best B2C Magazine Travel & Tourism en Best Infographic.
De contentmarketingstrategie, digitale concepten en contentcreatie die Hearst Create ontwikkelde voor Dremel, onderdeel van Robert Bosch, werd onderscheiden in de categorieën Best Content Strategy, Best International Communications en Best How-To-Video Non-Fiction.
Holland Herald van KLM won Zilver in de categorie Best B2C Magazine Travel & Tourism en Msafiri, het inflight magazine dat Hearst Create ontwikkelt voor Kenya Airways, in de categorie Best Infographic.
Loes van Dokkum, director Hearst Create: "Ons team heeft tot doel de allerbeste kwaliteit in contentmarketing voor onze opdrachtgevers te realiseren. Dat betekent dat we behalve de mooiste en meest aansprekende vooral ook de meest effectieve contentmarketingoplossingen bedenken en produceren. Wij meten ons werk graag met de beste cases in ons vakgebied en zijn trots op de internationale erkenning die ons werk bij deze competitie wederom heeft ontvangen."
Best of Content Marketing is de grootste Europese competitie op het gebied van inhoudsgedreven bedrijfscommunicatie. De awards worden georganiseerd door Europa’s grootste samenwerkingsorgaan in het vakgebied Content Marketing, het Content Marketing Forum.
Contentmarketingbureau Hearst Create, voorheen G+J Custom, bouwt loyale eigen audiences voor opdrachtgevers door de inzet van premium lifestyle content op alle relevante kanalen. Hearst Create verzorgt contentmarketingstrategie, creatieve concepten, contentcreatie en distributie-, data- en performance-consultancy op het gebied van owned media.
De contentmarketingstrategie, digitale concepten en contentcreatie die Hearst Create ontwikkelde voor Dremel, onderdeel van Robert Bosch, werd onderscheiden in de categorieën Best Content Strategy, Best International Communications en Best How-To-Video Non-Fiction.
Holland Herald van KLM won Zilver in de categorie Best B2C Magazine Travel & Tourism en Msafiri, het inflight magazine dat Hearst Create ontwikkelt voor Kenya Airways, in de categorie Best Infographic.
Loes van Dokkum, director Hearst Create: "Ons team heeft tot doel de allerbeste kwaliteit in contentmarketing voor onze opdrachtgevers te realiseren. Dat betekent dat we behalve de mooiste en meest aansprekende vooral ook de meest effectieve contentmarketingoplossingen bedenken en produceren. Wij meten ons werk graag met de beste cases in ons vakgebied en zijn trots op de internationale erkenning die ons werk bij deze competitie wederom heeft ontvangen."
Best of Content Marketing is de grootste Europese competitie op het gebied van inhoudsgedreven bedrijfscommunicatie. De awards worden georganiseerd door Europa’s grootste samenwerkingsorgaan in het vakgebied Content Marketing, het Content Marketing Forum.
Contentmarketingbureau Hearst Create, voorheen G+J Custom, bouwt loyale eigen audiences voor opdrachtgevers door de inzet van premium lifestyle content op alle relevante kanalen. Hearst Create verzorgt contentmarketingstrategie, creatieve concepten, contentcreatie en distributie-, data- en performance-consultancy op het gebied van owned media.