Tina vernieuwt YouTube-strategie

Tina vernieuwt YouTube-strategie
Tina vernieuwt haar YouTube strategie. Het vlogteam van het populaire kanaal bestaat vanaf nu compleet uit echte Tina sterren. Senna Bellod (70k abonnees YouTube) en Kymora Henar (winnares Junior Songfestival) zijn de nieuwste namen die zich verbinden aan TinaTV. Alle vloggers genieten grote bekendheid onder de Tina doelgroep, doordat ze zelf al menigmaal in de schijnwerpers hebben gestaan door hun succesvolle zang- en of acteercarrière, of als influencer.
 
Het TinaTV team bestaat daarmee uit Sterre Koning (Sing off The Voice Kids 2018 en winnares Junior Songfestival 2016 met de band Kisses), Mylène en Rosanne (Winnaars Junior Song Festival 2013, Tina de Musical) en Thijs Pot (Finalist The Voice of Holland 2017), Senna Bellod (70k abonnees op YouTube) en Kymora Henar (Winnares Junior Songfestival 2017 met de band Kisses). Naast deze bekende gezichten nemen ook regelmatig andere populaire tieners plaats in de TinaTV studio, zoals Nina Schotpoort, MeisjeDjamila, Lisa & Lena en Kaj van der Voort. 

Testen en uitdagen

Met de komst van de nieuwe vloggers, worden er tegelijkertijd vijf nieuwe series gelanceerd op TinaTV. In ‘Tina Testteam’ worden nieuwe gadgets, games, trends of snacks getest. In ‘Tina daagt uit…’ gaan de vloggers challenges met elkaar en andere sterren aan. In ‘De favorieten van…’ beantwoorden bekende sterren vliegensvlug vragen. In ‘Tina Taartje met…’ interviewen vloggers andere sterren. In de serie ‘Jongenspraat’ worden prangende kijkersvragen beantwoord door een wisselend jongenspanel.