NDC Mediagroep blijft op overnamepad
NDC Mediagroep neemt opnieuw een bedrijf over. Nadat vorige week het ideoproductiebedrijf Pro-Time over werd genomen, heeft NDC nu Crossmedia Communicatie Groep uit Heerenveen overgenomen.
Het is de bedoeling dat CMCG NDC Mediagroep gaat ondersteunen bij opzetten van campagnes waarbij beurzen, online, gedrukte media en andere kanalen worden ingezet. "Dat soort competenties willen we in huis hebben", zegt algemeen directeur Dina Boonstra van NDC Mediagroep.
CMCG (Cross Media Communicatie Groep) is gespecialiseerd in online marketing. Het Friese bedrijf moet de marketingkracht van NDC Mediagroep versterken.
"Wij maken de beweging naar een mediamarketingbedrijf", verklaart Boonstra. "Het vak van advertentieverkopen is sterk aan verandering onderhevig. De tijd dat we ergens langs gingen om de advertentie op te halen is wel voorbij. Tegenwoordig praat je als media-adviseur met een klant over een brede aanpak."
Bron: RTV Noord
Het is de bedoeling dat CMCG NDC Mediagroep gaat ondersteunen bij opzetten van campagnes waarbij beurzen, online, gedrukte media en andere kanalen worden ingezet. "Dat soort competenties willen we in huis hebben", zegt algemeen directeur Dina Boonstra van NDC Mediagroep.
CMCG (Cross Media Communicatie Groep) is gespecialiseerd in online marketing. Het Friese bedrijf moet de marketingkracht van NDC Mediagroep versterken.
"Wij maken de beweging naar een mediamarketingbedrijf", verklaart Boonstra. "Het vak van advertentieverkopen is sterk aan verandering onderhevig. De tijd dat we ergens langs gingen om de advertentie op te halen is wel voorbij. Tegenwoordig praat je als media-adviseur met een klant over een brede aanpak."
Bron: RTV Noord