Linda Boks nieuwe commercieel directeur Hearst
Linda Boks volgt Rachel Gomez Y Maseland op als Commercieel Directeur bij Hearst Netherlands. Ze zal verantwoordelijk zijn voor alle commerciële activiteiten van Hearst.
Linda Boks heeft ruim 25 jaar ervaring in media. Het afgelopen jaar heeft zij verschillende consultancyopdrachten uitgevoerd, daarvoor werkte Linda bij ZenithOptimedia, waar zij startte als tijdschriftenplanner met een grote voorliefde voor de glossies en uiteindelijk is doorgegroeid tot CEO (2005 - 2016).
Daarnaast is Linda een actieve belangenbehartiger in de branche, met verschillende jury- en bestuursfuncties waaronder EFFIEs, Mercurs, AMMA, VEA, PMA, MWG. Linda is sinds 2016 als bestuurslid betrokken bij het Genootschap voor Reclame (GVR).
Linda Boks: "Hearst is het huis van alle toonaangevende glossymediamerken. Om met de commerciële belangen van deze merken aan de slag te gaan, vind ik echt fantastisch. ‘The World of Glossies’ was ooit mijn afstudeeronderwerp, nu is het mijn werkomgeving. Dat is toch geweldig."
Linda Boks heeft ruim 25 jaar ervaring in media. Het afgelopen jaar heeft zij verschillende consultancyopdrachten uitgevoerd, daarvoor werkte Linda bij ZenithOptimedia, waar zij startte als tijdschriftenplanner met een grote voorliefde voor de glossies en uiteindelijk is doorgegroeid tot CEO (2005 - 2016).
Daarnaast is Linda een actieve belangenbehartiger in de branche, met verschillende jury- en bestuursfuncties waaronder EFFIEs, Mercurs, AMMA, VEA, PMA, MWG. Linda is sinds 2016 als bestuurslid betrokken bij het Genootschap voor Reclame (GVR).
Linda Boks: "Hearst is het huis van alle toonaangevende glossymediamerken. Om met de commerciële belangen van deze merken aan de slag te gaan, vind ik echt fantastisch. ‘The World of Glossies’ was ooit mijn afstudeeronderwerp, nu is het mijn werkomgeving. Dat is toch geweldig."