TUI sponsort de Spannende Boeken Weken
TUI en CPNB hebben elkaar gevonden in een gezamenlijke missie: lezen bevorderen en ontspanning vergroten. TUI verzorgt voor vele Nederlanders een vakantie en gelooft dat het lezen van boeken extra ontspanning biedt. De CPNB wil van Nederland het meest boekbelezen land ter wereld te maken, daar gaat TUI nu bij helpen.
Onder het motto: “je vakantie begint met boeken” zal TUI tijdens de Spannende Boeken Weken (van 6 t/m 24 juni) het lezen van boeken gaan stimuleren, want de vakantie is het uitgelezen moment om te ontsnappen en ontspannen met een boek. De vakantie is voor 40% van de Nederlanders het moment om méér boeken te lezen dan normaal. Gemiddeld nemen we zo’n zes boeken mee op reis. Spanning is het meest gelezen genre en in aanloop naar de zomervakantie zorgen spannende boeken voor 37% van de totale omzet uit verkopen van fictie (bron: KVB-SMB/GfK). Wie bij TUI zijn reis boekt zal dus nog meer van zijn vakantie genieten, dankzij onder andere boekentips en exclusieve acties.
Monique van Loon ( Teamlead Branding & Campaign) TUI: “Bijna iedereen kent de uitspraak ‘hoe was je vakantie? Heel fijn, ik heb wel 4 boeken gelezen.’ Het is wetenschappelijk bewezen dat het lezen van boeken een van de beste manieren is om compleet te ontspannen. Dat geldt ook voor op vakantie gaan. Voor ons is lezen en vakantie dus een perfecte combinatie. Op vakantie kun je ontdekken, genieten en relaxen. Boeken lezen draagt absoluut bij aan het vakantiegevoel.”
Annette Reijersen van Buuren (Manager Merk, Marketing & Communicatie) CPNB: “Wij zijn zeer enthousiast over deze waardevolle samenwerking. Met diverse campagnes zoals de Spannende Boeken Weken willen wij het lezen van boeken bevorderen en kinderen en volwassenen naar de boekwinkel en bibliotheek brengen. Op vakantie worden heel veel boeken gelezen. Dit is het uitgelezen moment om te ervaren wat een boek allemaal kan doen. Samen met TUI kunnen wij dit nog meer Nederlanders laten ervaren. Je vakantie begint tenslotte met boeken.”
Onder het motto: “je vakantie begint met boeken” zal TUI tijdens de Spannende Boeken Weken (van 6 t/m 24 juni) het lezen van boeken gaan stimuleren, want de vakantie is het uitgelezen moment om te ontsnappen en ontspannen met een boek. De vakantie is voor 40% van de Nederlanders het moment om méér boeken te lezen dan normaal. Gemiddeld nemen we zo’n zes boeken mee op reis. Spanning is het meest gelezen genre en in aanloop naar de zomervakantie zorgen spannende boeken voor 37% van de totale omzet uit verkopen van fictie (bron: KVB-SMB/GfK). Wie bij TUI zijn reis boekt zal dus nog meer van zijn vakantie genieten, dankzij onder andere boekentips en exclusieve acties.
Monique van Loon ( Teamlead Branding & Campaign) TUI: “Bijna iedereen kent de uitspraak ‘hoe was je vakantie? Heel fijn, ik heb wel 4 boeken gelezen.’ Het is wetenschappelijk bewezen dat het lezen van boeken een van de beste manieren is om compleet te ontspannen. Dat geldt ook voor op vakantie gaan. Voor ons is lezen en vakantie dus een perfecte combinatie. Op vakantie kun je ontdekken, genieten en relaxen. Boeken lezen draagt absoluut bij aan het vakantiegevoel.”
Annette Reijersen van Buuren (Manager Merk, Marketing & Communicatie) CPNB: “Wij zijn zeer enthousiast over deze waardevolle samenwerking. Met diverse campagnes zoals de Spannende Boeken Weken willen wij het lezen van boeken bevorderen en kinderen en volwassenen naar de boekwinkel en bibliotheek brengen. Op vakantie worden heel veel boeken gelezen. Dit is het uitgelezen moment om te ervaren wat een boek allemaal kan doen. Samen met TUI kunnen wij dit nog meer Nederlanders laten ervaren. Je vakantie begint tenslotte met boeken.”