Q-Music introduceert: adressable advertising
Q-music introduceert adressable advertising: reclamezendtijd gericht op de online luisteraar van Qmusic. Iedereen die via een computer, tablet of mobiel naar een Qmusicprogramma luistert, kan individueel worden bereikt.
Geo-targeting, dynamic creatives, retargeting en programmatic buying is dus mogelijk bij de online luisteraars.
Rob Beijersbergen, verkoopdirecteur van Qmusic: "Radio wordt door steeds meer luisteraars via digitale platformen beluisterd. Met Programmatic FM bieden wij adverteerders nu ook de mogelijkheid om deze groep op diverse manieren te targeten. Met deze innovatie vergroten we de efficiëntie voor onze relaties, maar ook bieden wij onze luisteraars meer relevante content.’"
Arthur Hoogendijk, CEO van The Media Exchange: "We hebben wederom een belangrijke stap gezet om onze missie te verwezenlijken, namelijk de relevantie van audio advertising te vergoten. Dat Programmatic buying nu ook op een hoofdzender mogelijk is, zal het belang sterk doen stijgen."
Geo-targeting, dynamic creatives, retargeting en programmatic buying is dus mogelijk bij de online luisteraars.
Rob Beijersbergen, verkoopdirecteur van Qmusic: "Radio wordt door steeds meer luisteraars via digitale platformen beluisterd. Met Programmatic FM bieden wij adverteerders nu ook de mogelijkheid om deze groep op diverse manieren te targeten. Met deze innovatie vergroten we de efficiëntie voor onze relaties, maar ook bieden wij onze luisteraars meer relevante content.’"
Arthur Hoogendijk, CEO van The Media Exchange: "We hebben wederom een belangrijke stap gezet om onze missie te verwezenlijken, namelijk de relevantie van audio advertising te vergoten. Dat Programmatic buying nu ook op een hoofdzender mogelijk is, zal het belang sterk doen stijgen."