Apple neemt digitale tijdschriftenservice Texture over
Apple heeft een overeenkomst bereikt voor de overname van Texture, de digitale tijdschriftenservice van Next Issue Media LLC. Abonnees op deze service krijgen tegen een maandelijkse vergoeding onbeperkt toegang tot hun favoriete tijdschriften.
Met Texture hebben abonnees meer dan tweehonderd tijdschriften tot hun beschikking. Ze kunnen zowel losse artikelen lezen als complete edities van tijdschriften.
“We zijn enorm enthousiast dat Texture zich bij Apple aansluit en zo’n indrukwekkende lijst aan tijdschriften van de meest toonaangevende uitgevers ter wereld met zich meebrengt”, aldus Eddy Cue, Senior Vice President Internet Software and Services bij Apple. “We hechten sterk aan kwaliteitsjournalistiek van betrouwbare bronnen en bieden graag een podium aan prachtig vormgegeven en boeiende verhalen.”
“Ik vind het geweldig dat Apple eigenaar wordt van Next Issue Media en zijn bekroonde tijdschriftenapp Texture”, aldus John Loughlin, CEO van Next Issue Media/Texture. “En ook het Texture-team en de huidige eigenaren Condé Nast, Hearst, Meredith, Rogers Media en KKR zijn erg tevreden over deze ontwikkeling. We hadden ons geen betere toekomst voor Texture kunnen indenken.”
Met Texture hebben abonnees meer dan tweehonderd tijdschriften tot hun beschikking. Ze kunnen zowel losse artikelen lezen als complete edities van tijdschriften.
“We zijn enorm enthousiast dat Texture zich bij Apple aansluit en zo’n indrukwekkende lijst aan tijdschriften van de meest toonaangevende uitgevers ter wereld met zich meebrengt”, aldus Eddy Cue, Senior Vice President Internet Software and Services bij Apple. “We hechten sterk aan kwaliteitsjournalistiek van betrouwbare bronnen en bieden graag een podium aan prachtig vormgegeven en boeiende verhalen.”
“Ik vind het geweldig dat Apple eigenaar wordt van Next Issue Media en zijn bekroonde tijdschriftenapp Texture”, aldus John Loughlin, CEO van Next Issue Media/Texture. “En ook het Texture-team en de huidige eigenaren Condé Nast, Hearst, Meredith, Rogers Media en KKR zijn erg tevreden over deze ontwikkeling. We hadden ons geen betere toekomst voor Texture kunnen indenken.”