Nieuwe structuur TMG van start
In de nieuwe strategie van TMG zijn focus, bundeling van krachten en investering in groei belang-rijke elementen met als doel om een leidend crossmediaal bedrijf te zijn in 2016. De verandering in de organisatie- en managementstructuur zal bijdragen aan het realiseren van deze strategische doelstelling. Het Executive Committee zal bestaan uit de CEO, Herman van Campenhout, CFO Fred Arp en Rob Eijkelenkamp, Marc de Vries, Philip Alberdingk Thijm, Frank Volmer en Sjors Kroon, die directeur zijn van respectievelijk de bedrijfsonderdelen Print, Online, Radio, Nieuws en Commercie. De benoemingen gaan in per 1 oktober 2012.
Herman van Campenhout, CEO van TMG: "Dit is een belangrijke stap vooruit bij de implementatie van de strategie en de transformatie van onze onderneming in een leidend crossmediaal bedrijf. Het Executive Committee, met personen die direct verantwoordelijk zijn voor de operationele bedrijfsonderdelen die zorgen voor groei van onze business, realiseert ondernemerschap en duidelijke accountability. TMG zal veranderen van een holding naar een operationeel bedrijf. Ik ben ervan overtuigd dat deze verandering de slagkracht van onze onderneming zal vergroten".