Nieuwsmedia zijn beter voor adverteerders dan social media
In het afgelopen jaar hebben een gebrek aan merkveiligheid en transparantie de reputatie van online adverteren vertroebeld. Jens Thorpe, oprichter en ceo van het Londense dagblad City AM komt met een vurig betoog: adverteerders kunnen de kwaliteiten van nieuwsmedia beter benutten.
Marketeers kunnen met nieuwsmedia een stevige basis leggen voor een duurzame, effectieve mediamix. Ook print blijft een solide factor. Door hun reputatie hebben kranten een welgesteld publiek dat openstaat voor betrouwbare content. Het rendement van dagbladreclame is daardoor vaak hoger dan online advertising in het algemeen.
Op de site van NDP Nieuwsmedia kunt u een samenvatting van het artikel van Jens Thorpe lezen, daar vindt u ook een link naar het originele artikel
Marketeers kunnen met nieuwsmedia een stevige basis leggen voor een duurzame, effectieve mediamix. Ook print blijft een solide factor. Door hun reputatie hebben kranten een welgesteld publiek dat openstaat voor betrouwbare content. Het rendement van dagbladreclame is daardoor vaak hoger dan online advertising in het algemeen.
Op de site van NDP Nieuwsmedia kunt u een samenvatting van het artikel van Jens Thorpe lezen, daar vindt u ook een link naar het originele artikel