Vrij Nederland propageert minder lezen

Vrij Nederland propageert minder lezen
Vrij Nederland is vernieuwd. Online en print zijn qua propositie en vormgeving aangepast. Hierbij zijn de iconische stijlelementen gecombineerd met een nieuwe huisstijl. Vrij Nederland wil zo nog meer benadrukken dat ze staat voor onafhankelijke en onderscheidende onderzoeksjournalistiek.

Lezers krijgen één verhaal per dag via WhatsApp of via e-mail. Een verhaal dat vooruitstrevend, verhelderend en vrij perspectief biedt in een wereld van verandering. Een kwalitatief hoogwaardig product, bloedstollend geschreven vanuit de kernwaarden: Verzet, Vrijheid, Vooruitstrevend, Hoge kwaliteit, Diepgang, Slimme humor. Hierbij geldt, kwaliteit boven kwantiteit, niet meer maar minder lezen.

Tot zover het persbericht
inct-verslaggever Marloes de Moor had een exclusief interview met Ward WIjndelts, hoofdredacteur Vrij Nederland.  Benieuwd naar de achtergronden bij de veranderingen?

Lees hier het hele interview