Nieuwe mogelijkheid voor adverteerders: een live Facebook uitzending
Sanoma gaat met live Facebook uitzendingen van Ouders van Nu of Margriet adverteerders een nieuwe manier bieden om hun merk voor het voetlicht te brengen.
De live Facebook uitzending wordt georganiseerd vanuit één van de merken. Op 23 november j.l. organiseerde Ouders van NU het spreekuur #ZindelijkWorden en Margriet hield afgelopen december al een live beauty talk met make-up artist Carmen Zomers en beautyjournalist Maartje van Engelen.
Tijdens het Facebook Live spreekuur zit een deskundige klaar om alle vragen van de consument of Facebook fan te beantwoorden. Voor #ZindelijkWorden was dit psycholoog en zindelijkheidsdeskundige Debby Mendelsohn. De consument stelde haar vragen via Ouders van Nu Facebook. Een advies van een deskundige staat voor (aanstaande) ouders hoog in het vaandel. Er waren bijna 20.000 views van de video en volgens Sanoma werden daar totaal zo'n 67.000 personen mee bereikt.
Voor Margriet wil Sanoma nu meer live shows gaan organiseren waarbij de mogelijkheid is om een product op redactionele manier mee te nemen in 'een gezellig gesprek tussen host en specialisr uit het vakgebied waarna de kijkers live vragen kunnen stellen en daarmee ook kans kunnen maken op producten'
De live Facebook uitzending wordt georganiseerd vanuit één van de merken. Op 23 november j.l. organiseerde Ouders van NU het spreekuur #ZindelijkWorden en Margriet hield afgelopen december al een live beauty talk met make-up artist Carmen Zomers en beautyjournalist Maartje van Engelen.
Tijdens het Facebook Live spreekuur zit een deskundige klaar om alle vragen van de consument of Facebook fan te beantwoorden. Voor #ZindelijkWorden was dit psycholoog en zindelijkheidsdeskundige Debby Mendelsohn. De consument stelde haar vragen via Ouders van Nu Facebook. Een advies van een deskundige staat voor (aanstaande) ouders hoog in het vaandel. Er waren bijna 20.000 views van de video en volgens Sanoma werden daar totaal zo'n 67.000 personen mee bereikt.
Voor Margriet wil Sanoma nu meer live shows gaan organiseren waarbij de mogelijkheid is om een product op redactionele manier mee te nemen in 'een gezellig gesprek tussen host en specialisr uit het vakgebied waarna de kijkers live vragen kunnen stellen en daarmee ook kans kunnen maken op producten'