Overname G+J Media door Hearst volledig afgerond
Hearst Netherlands heeft het belang in G+J Media Nederland definitief en volledig overgenomen.
De eerder bekend gemaakte overname van G+J Media Nederland door Hearst Netherlands is zojuist afgerond. Met deze overname verstevigd Hearst Netherlands zowel haar positie in de magazine en digitale markt als in de high-end luxury branche. Hearst Netherlands claimt hiermee hét branded content huis te worden voor het bereiken van zeer welstandige kwalitatieve doelgroepen.
Naast de huidige titels van Hearst Netherlands ELLE, Cosmopolitan, Harper’s BAZAAR, Esquire, Quote, Men’s & Women’s Health kan de high-end uitgever de titels Vogue, JAN, Glamour, Quest, National Geographic, Designer Vintage en G+J’s Custom Content tak aan haar portfolio toevoegen.
Het Management Team zal er als volgt uit zien:
De eerder bekend gemaakte overname van G+J Media Nederland door Hearst Netherlands is zojuist afgerond. Met deze overname verstevigd Hearst Netherlands zowel haar positie in de magazine en digitale markt als in de high-end luxury branche. Hearst Netherlands claimt hiermee hét branded content huis te worden voor het bereiken van zeer welstandige kwalitatieve doelgroepen.
Naast de huidige titels van Hearst Netherlands ELLE, Cosmopolitan, Harper’s BAZAAR, Esquire, Quote, Men’s & Women’s Health kan de high-end uitgever de titels Vogue, JAN, Glamour, Quest, National Geographic, Designer Vintage en G+J’s Custom Content tak aan haar portfolio toevoegen.
Het Management Team zal er als volgt uit zien:
- Luc van Os, CEO
- Erik de Bruin, CFO
- Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women Brands
- Remy Kluizenaar, Publishing Group Director Men / Popular Science Brands
- Rachel Gómez, Commercial Director
- Remmert Bolderman, CTO