Boukje Taphoorn nieuwe directeur marketing Bol.com

Boukje Taphoorn nieuwe directeur marketing Bol.com
Boukje Taphoorn is de nieuwe directeur Marketing (CMO) van Bol.com. Ze begint op 1 maart 2018. Daarmee is de directie van bol.com weer compleet.
 
Boukje Taphoorn (42) neemt de directiefunctie Marketing over van Margaret Versteden die onlangs van directierol is gewisseld en nu directeur Winkels bij bol.com is. Als directeur Marketing wordt Boukje eindverantwoordelijk voor onder andere marketingcommunicatie en brand management, business development, customer & partner service en bol.com retail media groep (adverteren via bol.com).
 
Hiervoor heeft Boukje Taphoorn meer dan vijf jaar gewerkt voor Google waar zij eindverantwoordelijk was voor de sectoren FMCG, automotive, consumer electronics en food retail. Met haar teams heeft ze organisaties geadviseerd over de transitie van marketing binnen het digitale tijdperk. Boukje is in 1998 haar loopbaan gestart bij Unilever. Eerst als marketeer in Nederland om vervolgens in Londen het Europese brand management team van de Unilever Home Care merken te leiden. Voordat ze de overstap maakte naar Google, werkte Boukje ook voor de reclamebureaus wieden+kennedy en KesselsKramer.