Bert Willemsen nieuwe directeur marketing Persgroep
Bert Willemsen is per direct benoemd als marketingdirecteur bij de Persgroep. Hij volgt Harry de Haas op, die afgelopen vrijdag zijn vertrek naar KPN aangekondigde.
Bert Willemsen heeft in zijn negenjarige loopbaan binnen de Persgroep een brede marketingervaring opgebouwd. Hij heeft onder meer campagnes geleid voor het AD en is de kenner van opbrengst- en beprijzingsmanagement. Bovendien heeft hij recent succesvol het customer insights team opnieuw op de kaart gezet.
Een belangrijke taak in zijn rol van marketing directeur is, om in lijn met de digitale transitie strategie van het concern, marketing verder te vernieuwen en te digitaliseren. Zijn kennis rond consumentendata en -koppeling met oog voor de juiste proposities gaan goed van pas komen, aldus CEO Erik Roddenhof.
Bert Willemsen heeft in zijn negenjarige loopbaan binnen de Persgroep een brede marketingervaring opgebouwd. Hij heeft onder meer campagnes geleid voor het AD en is de kenner van opbrengst- en beprijzingsmanagement. Bovendien heeft hij recent succesvol het customer insights team opnieuw op de kaart gezet.
Een belangrijke taak in zijn rol van marketing directeur is, om in lijn met de digitale transitie strategie van het concern, marketing verder te vernieuwen en te digitaliseren. Zijn kennis rond consumentendata en -koppeling met oog voor de juiste proposities gaan goed van pas komen, aldus CEO Erik Roddenhof.