NOM informeert over fusie print en digitaal
Op donderdagochtend 23 november organiseert Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM) een bijeenkomst over de fusie tussen print en digitale bereikscijfers.
Afgelopen halfjaar hebben NOM en GfK gewerkt aan de fusie tussen de onderzoeken van printbereik (NOM) en online bereik (NOBO). Met de fusie van deze onderzoeken is het mogelijk het bereik van totale mediamerken te verkrijgen. Merken die zowel in het printbereiksonderzoek als in het online bereiksonderzoek zijn gemeten, zijn in het fusiebestand opgenomen. Tijdens de bijeenkomst op 23 november zal er uitleg worden gegeven over de nieuw beschikbaar gekomen gegevens van de mediamerken en het gebruik hiervan. De cijfers zullen officieel op 7 december worden gepubliceerd. Verder zal er een update van andere NOM-projecten worden gegeven.
Datum: Donderdag 23 november
Tijd: 9.30 – 11.30
Locatie: Mediahuis, Hogehilweg 10, 1101 CC Amsterdam
Afgelopen halfjaar hebben NOM en GfK gewerkt aan de fusie tussen de onderzoeken van printbereik (NOM) en online bereik (NOBO). Met de fusie van deze onderzoeken is het mogelijk het bereik van totale mediamerken te verkrijgen. Merken die zowel in het printbereiksonderzoek als in het online bereiksonderzoek zijn gemeten, zijn in het fusiebestand opgenomen. Tijdens de bijeenkomst op 23 november zal er uitleg worden gegeven over de nieuw beschikbaar gekomen gegevens van de mediamerken en het gebruik hiervan. De cijfers zullen officieel op 7 december worden gepubliceerd. Verder zal er een update van andere NOM-projecten worden gegeven.
Datum: Donderdag 23 november
Tijd: 9.30 – 11.30
Locatie: Mediahuis, Hogehilweg 10, 1101 CC Amsterdam