Hotelketen lanceert city guides op Instagram
Hotelketen Sir Hotels lanceert vijf city guides op Instagram om zowel inwoners als hotelgasten op een innovatieve manier een stad te laten ontdekken. Elk van de hotels in de collectie heeft een eigen Instagram-account, welke getransformeerd is tot een makkelijk te gebruiken stadsgids met lokale favorieten en verborgen schatten.
BIj ieder hotel van de keten hoort nu een guide: Sir Savigny’s guide voor Berlijn, Sir Nikolai’s guide voor Hamburg, Sir Joan’s guide voor Ibiza, en twee guides voor Amsterdam; het verfijnde Sir Albert in de Pijp en het hippe Sir Adam gevestigd in de A’dam Toren in Noord.
"Dit innovatieve project biedt ons de kans om uitzonderlijke ervaringen te creëren voor onze gasten door hen te verbinden met de stad, de lokale- gemeenschap en cultuur met behulp van een platform waar men al bekend en vertrouwd mee is. Deze City Guides weerspiegelen het unieke karakter van elk hotel en de buurt en bieden gebruikers de kans om deze steden te ervaren zoals de locals dat doen."zegt Liran Wizman, oprichter en eigenaar van Sir Hotels.
Door het kenmerkende Instagram-raster te combineren met maatwerk graphics en kleurcodering bouwen de vijf accounts het bestaande en bekende format verder uit. De Instagram-interface is geoptimaliseerd; elk account gebruikt de rasterlay-out om de verschillende city tips op een mooie manier op te delen in categorieën. De titels voor deze categorieën, zoals ‘Art’ en ‘Feel Good Food’, is een grid van meerdere vakken, waardoor het scherm in feite opgedeeld wordt en het geheel zowel esthetisch aantrekkelijk als gebruiksvriendelijk is. De hoofdeigenschappen van de app, zoals de geolocatie- en tagfunctie, zijn ook reeds geïntegreerd zodat gebruikers gemakkelijk aanvullende informatie kunnen bemachtigen over elke tip.
De categorieën zijn geselecteerd door de lokale experts van elk hotel en bieden plaatselijke favorieten
BIj ieder hotel van de keten hoort nu een guide: Sir Savigny’s guide voor Berlijn, Sir Nikolai’s guide voor Hamburg, Sir Joan’s guide voor Ibiza, en twee guides voor Amsterdam; het verfijnde Sir Albert in de Pijp en het hippe Sir Adam gevestigd in de A’dam Toren in Noord.
"Dit innovatieve project biedt ons de kans om uitzonderlijke ervaringen te creëren voor onze gasten door hen te verbinden met de stad, de lokale- gemeenschap en cultuur met behulp van een platform waar men al bekend en vertrouwd mee is. Deze City Guides weerspiegelen het unieke karakter van elk hotel en de buurt en bieden gebruikers de kans om deze steden te ervaren zoals de locals dat doen."zegt Liran Wizman, oprichter en eigenaar van Sir Hotels.
Door het kenmerkende Instagram-raster te combineren met maatwerk graphics en kleurcodering bouwen de vijf accounts het bestaande en bekende format verder uit. De Instagram-interface is geoptimaliseerd; elk account gebruikt de rasterlay-out om de verschillende city tips op een mooie manier op te delen in categorieën. De titels voor deze categorieën, zoals ‘Art’ en ‘Feel Good Food’, is een grid van meerdere vakken, waardoor het scherm in feite opgedeeld wordt en het geheel zowel esthetisch aantrekkelijk als gebruiksvriendelijk is. De hoofdeigenschappen van de app, zoals de geolocatie- en tagfunctie, zijn ook reeds geïntegreerd zodat gebruikers gemakkelijk aanvullende informatie kunnen bemachtigen over elke tip.
De categorieën zijn geselecteerd door de lokale experts van elk hotel en bieden plaatselijke favorieten