Nieuw in Nederland: B the One, het eerste vrouwenblad op maat
Deze varianten kunnen in een later stadium uitgebreid worden als er voldoende abonnees en adverteerders zijn om de extra kosten hiervoor te kunnen dragen. Als het goed gaat wordt B the One voor iedere lezeres dus steeds persoonlijker en relevanter.
De 84 tot 100 pagina’s tellende glossy heeft een idealistisch karakter en zal vooral post-materialistische vrouwen aanspreken van 25 jaar en ouder. Dit zijn positieve en avontuurlijke vrouwen die het financieel redelijk tot goed voor elkaar hebben, en tegelijkertijd nieuwsgierig zijn naar wat er nog méér is in het leven. Zo staat er in het eerste nummer een artikel over Lidewij, die haar luxe leven in Nederland verruilde voor een bestaan als wijnboerin op het Franse platteland, lees je over hoe de Italiaanse onderwijzeres Fiorella Agrisani met één sms heel Italië op de been kreeg en vertelt columniste Marijke Kolk over haar eerste meditatieles.
Afhankelijk van je profiel krijg je extra artikelen of zelfs een extra katern, waarbij er rekening is gehouden met je lifestyle en je levensovertuigingen. Zo is er een extra katern dat gericht is op moeders met kinderen tot 12 jaar. Dat hoeven niet per se moeders te zijn, want dat mogen lezeressen van B the One zelf bepalen. Het blad kan voor een meerprijs ook cadeau gedaan worden met een gepersonaliseerde cover. Of je daarbij je eigen profiel of die van de ontvanger centraal neemt, is ook typisch een keuze die B the One aan de lezers zelf overlaat.
B the One zal (nog) niet in de winkels komen te liggen, maar is te bestellen via de website www.btheone.nl en zal om de twee maanden verschijnen. De normale prijs is € 7,50, exclusief verzendkosten, maar ter kennismaking zal er een bijzonder aanbod worden gedaan, dat bekend wordt gemaakt op de dag van lancering (11 november).
De 84 tot 100 pagina’s tellende glossy heeft een idealistisch karakter en zal vooral post-materialistische vrouwen aanspreken van 25 jaar en ouder. Dit zijn positieve en avontuurlijke vrouwen die het financieel redelijk tot goed voor elkaar hebben, en tegelijkertijd nieuwsgierig zijn naar wat er nog méér is in het leven. Zo staat er in het eerste nummer een artikel over Lidewij, die haar luxe leven in Nederland verruilde voor een bestaan als wijnboerin op het Franse platteland, lees je over hoe de Italiaanse onderwijzeres Fiorella Agrisani met één sms heel Italië op de been kreeg en vertelt columniste Marijke Kolk over haar eerste meditatieles.
Afhankelijk van je profiel krijg je extra artikelen of zelfs een extra katern, waarbij er rekening is gehouden met je lifestyle en je levensovertuigingen. Zo is er een extra katern dat gericht is op moeders met kinderen tot 12 jaar. Dat hoeven niet per se moeders te zijn, want dat mogen lezeressen van B the One zelf bepalen. Het blad kan voor een meerprijs ook cadeau gedaan worden met een gepersonaliseerde cover. Of je daarbij je eigen profiel of die van de ontvanger centraal neemt, is ook typisch een keuze die B the One aan de lezers zelf overlaat.
B the One zal (nog) niet in de winkels komen te liggen, maar is te bestellen via de website www.btheone.nl en zal om de twee maanden verschijnen. De normale prijs is € 7,50, exclusief verzendkosten, maar ter kennismaking zal er een bijzonder aanbod worden gedaan, dat bekend wordt gemaakt op de dag van lancering (11 november).